Post by adasalerel on Mar 16, 2022 13:46:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Guardian Puzzles \u0026 Crosswords ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Guardian Puzzles \u0026 Crosswords IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit moniin pisteisiin ▞▞▞
▞▞▞ Guardian Puzzles \u0026 Crosswords 2022 version ▞▞▞
Ristisanatehtävä ei näy
Sain tämän käyttämään jakamistoimintoa, mutta saan jatkuvasti viestin, että tilaukseni on vanhentunut (ei ole), kun seuraan omaa tai ystäväni linkkiä. Erittäin turhauttavaa. Kuten muut ihmiset sanovat, tuki on aivan kauheaa, täysin hyödytöntä.
Hyvä sovellus, MUTTA poista automaattinen kierto!
Käytän nyt vain ilmaista versiota, koska alkuperäinen ilmainen tilaus päättyi. Päivittäin on pari ilmaista palapeliä. Tuo on tarpeeksi minulle. En käytä vihjeitä, joten minulla ei ole ollut ongelmia. Olisi antanut enemmän pisteitä, jos siinä olisi Kumoa-painike - tarvitsen sen killer-sudokussa ja jos se muistaisi asetukset - taas tarvitsen sitä virheiden havaitsemiseen
Ladattu. Avattu. Huomasin, että se on 7 päivän ilmainen kokeilujakso, jonka jälkeen 3,49 dollaria kuukaudessa. Näin ollen poistin sovelluksen. Osallistun jo kuukausittain Guardianille. App Storessa pitäisi olla selvää, että kyseessä on 7 päivän kokeilu. 🙄
Piilotettu tilauspalvelu. Älä vaivaudu, voit pelata vain lyhyen ajan
Pidän todella tästä sovelluksesta, mutta valitettavasti näyttää siltä, että sitä ei ole mahdollista ostaa Swazimaasta/eSwatinista pankkikortilla. Kerro kuinka voin ostaa tämän sovelluksen!
Kaatuu jatkuvasti ulos mistä tahansa pelistä, jossa olen, ja vilkkuu, että en ole tilannut (olen, vuositilaus). Latautuu uudelleen toimimaan noin minuutin ajan ja kaatuu sitten uudelleen, mikä tekee siitä käyttökelvottoman. Luovutan!
Planet Bomber! આર્કેડ eagz
Vuositilauksen maksamisesta huolimatta minulle kerrottiin, että minun on uusittava 9 viikon kuluttua! Älä luule niin. Ihailen ryhmän journalistista eetosta, mutta en siinä määrin, että tuen sitä, mikä näyttää puhtaalta huijaukselta. Nolla tähteä. Välttää
Olisi 4, mutta anagrammiapulaisen puuttuminen on erittäin ärsyttävää.
En pääse sisään. Ilmaiset 7 päivääni ovat lopussa, joten tein tilauksen, se sanoo jatkuvasti, etten ole tilannut, ja viittaa Google-lompakkoon, kun ystävä lähettää minulle linkin WhatsAppissa. Mitä rahan haaskausta...
Ristisanatehtävien jakaminen tekstin kautta ei toimi, se vain avaa pelikaupan. Toinen yritys julkaista tämä arvostelu. Missä toinen on?
Roskat. Erittäin vaikea käyttää puhelimessa
Ei ilmainen sovellus – sen käytön jatkaminen vaatii yli 30 puntaa vuodessa. Olen jo antanut huoltajalle tarpeeksi rahaa tänä vuonna
Guardian Puzzles & Crosswords Tankenötter mae
Ei toimi puhelimeni pimeässä tilassa. Et näe ruudukon viivoja.
En voi käyttää tätä sovellusta digitaalisesta kuvauksesta huolimatta, koska en ostanut sitä Google Playn kautta. Google Playn kautta ostaminen ei salli Guardian-pääsovelluksen käyttöä iPadissani. Ei näytä olevan mitään keinoa päästä käyttämään kaikkia premium-ominaisuuksia millään tilauksella.
Se oli ennen niin hyvä, mutta nyt, kun minulle lähetetään WhatsApp-kutsulinkki, se ei avaa ristisanaa. Se vie minut vain PlayStoren lataussivulle.
Sudoku ei toimi Chromebookissa (tai ainakaan minä en saanut sitä toimimaan). "Apua" ei ole apua.
Ristisanatehtävät ulottuvat vuoteen 1999, mutta ainoa tapa päästä niihin käsiksi on napauttaa kalenterissa kuukausi kerrallaan taaksepäin. Vielä turhauttavampaa on, että jos lopetat ristisanatehtävän suorittamisen puolivälissä ja sovellus palaa automaattisesti etusivulle, se ei tallenna edistymistä, joten sinun on palattava ja syötettävä uudelleen jo olemassa olevat ratkaisut. Olen antanut kolme tähteä vain siitä, että siinä on niin paljon ristisanatehtäviä. Toivottavasti he lukevat nämä arvostelut ja korjaavat ongelmat.
Paljon vähemmän reagoiva ja huonompi käyttöliittymä kuin pelkkä Guardian-sivuston käyttäminen salaperäisten ristisanatehtävien tekemiseen
Kuinka voin poistaa ilmoitusominaisuuden käytöstä tai muuttaa sitä? Se soi puhelimessani liian aikaisin aamulla ja herättää minut. Olen vammainen erittäin heikentävän sairauden takia, joten minulla ei ole varaa menettää unta; Minun ei myöskään ole turvallista sammuttaa puhelintani. Kaikki muut sovellukset, joissa on tavallisia ilmoituksia, "pitävät kunnioittavampia aukioloaikoja" tai lähettävät ilmoituksia vain, kun puhelin on yhdistetty dataan. Tämä uusi ominaisuus on huonosti suunniteltu ja tarpeeton joka tapauksessa, koska sovelluksen käyttäjät tietävät uusia pulmia ilmestyvän päivittäin!
Se on helppokäyttöinen ja siinä on paljon pulmia. Tilausmaksu on kuitenkin naurettavan korkea siihen nähden, mitä se tarjoaa.
Pidän todella tästä sovelluksesta. Käytän sitä Samsung Galaxy Tab S6:ssa. Viime aikoihin asti tallensin palapelin PDF-muodossa käyttämällä tulostusdialogia. Jostain syystä Tallenna PDF-muodossa on lakannut toimimasta vain tässä sovelluksessa. Ehdotuksia miksi tämä voisi olla.
Riippuvuutta aiheuttava!
Olen asentanut tämän, jotta sivusto ei enää nalkuta minua ja täyttää näyttöä, mutta se on silti perseestä
Hei, nautin sovelluksesta, mutta olisi hienoa, jos se voisi olla myös maisema-asennossa pöydälle avattuna.
Hyvä sovellus, tilausmalli vaatii työtä olemassa olevien Guardian-tilaajien tulisi saada alennusta, koska esim. Sudokut eivät ole saatavilla edes pääsovelluksessa, jonka pitäisi olla jo vakiona mukana. Alennushinta Guardianin nykyisille jäsenille olisi tervetullut alku.
Jakotoiminto ei toimi.
Hauskaa
Guardian Puzzles & Crosswords Hlavolamy szt
Vain ilmainen 7 päivää, jonka jälkeen tilaus uusiutuu automaattisesti. Poistettu kokeilematta
Verkkosivustolla on nyt näytön kulmassa ärsyttävä mainos, joka pyytää sinua käyttämään tätä sovellusta, mutta toisin kuin verkkosivustolla, sillä ei ole edes anagrammi-apua. Ehkä odota, kunnes sovelluksessa on ominaisuuspariteetti, ennen kuin työnnät ihmiset siihen.
Sallii seurantavaihtoehdot. Oletetaan, että on liian myöhäistä, mutta poistin tämän heti.
Viime aikoina en enää näe ystävääni ristisanatehtäväsovelluksessa, ellemme tee samoin tai risteä sanoja. Meillä oli tapana nähdä, kuka oli missä sanassa. Pyydän, voitko korjata2 tämän.
Ei suuri fani tai erityisen hyvä ristisanatehtävissä. Harrastan yleensä vain silloin, kun joku muu tekee sen. Mutta tämä sovellus on helppokäyttöinen, ja siinä on nähdäkseni paljon pulmia käsillä 14 päivän kokeilujakson aikana. Sen jälkeen on melko kova tilausmaksu niille, jotka haluavat jatkaa. Sen jälkeen pidän ajoittain ilmaisesta palapelistäni.
Arvostele se huipulla edes kokeilematta sitä ensin...jos se on The Guardian, sen täytyy olla hienoa!
Se on todella hieno sovellus! Kannattaa kokeilla!
Järjetöntä. Olen yksi monista, jotka eivät saa sitä, mistä he ovat maksaneet, ja kun sain vihdoin vastauksen heidän asiakaspalvelustaan, he syyttävät suoraan Google Playta. Kuukausia myöhemmin he ottavat edelleen vastaan ihmisten käteistä sovelluksesta, joka ei toimi, ja syyttävät siitä kolmatta osapuolta. Jos luet tätä arvostelua, et käytä iPhonea. Osta sellainen, jos todella haluat käyttää tätä sovellusta, se on paras mahdollisuutesi (ja silloinkaan - ei taata).
Ristisanatehtävät itsessään ovat mahtavia. Näytön näppäimistö on kamala, ja pelaa yhdessä -toiminto tarjoaa vain linkin, joka lähettää sinut sovelluskauppaan.
Itse en ole itse Guardianin tilaaja, joten tämä sovellus on loistava päästä käsiksi ristisanatehtäviin. Itse sovellus toimii melko hyvin ja siinä on melko hyvä käyttöliittymä. Mutta anteeksi kaverit. 32,99 vuodessa on aivan liian paljon rahaa pyytää tästä palvelusta tänä päivänä. Jos laskisit hinnan 1 puntaa kuukaudessa, kirjautuisin ehdottomasti. Mutta tällä hinnalla epäilen, että vain vakavimmat ristisanatehtäväfanaatikot ovat valmiita maksamaan.
32,99 puntaa vuodessa! Kunnollinen luettelo kaikista Guardian-peleistä ja helppo löytää äskettäin julkaistuja pelejä. Mutta... Ei kestävä. Yleisiä asetuksia ei voi tallentaa. Se ei koskaan muista mitä peliä pelasit viimeksi, saati minkä kuukauden. Pitäisi vaatia vähemmän napsautuksia päästäksesi asetuksiin/sanatarkistukseen - kuten Guardian-pääsovelluksessa. Outoa veloittaa 32,99 puntaa VUOSI jostain, jonka saan maksulliseen pääsovellukseen. POISTA ASENNUS.
Huono
Ei tilauksen arvoinen. Sovellus poistettiin 7 päivän ilmaisen kokeilujakson jälkeen. Kamalan ylihinnoiteltu
Ainakin toistaiseksi tämä sovellus on edelleen buginen ja kalliimpi kuin ristisanatehtävä tavallisessa sovelluksessa. Saat enemmän pulmia tässä, mutta sudoku-sovelluksista ei ole pulaa. Toivottavasti he korjaavat ongelmat, koska tämä voi olla todella mukava sovellus, kun he tekevät sen. Sellaisenaan se unohtaa jatkuvasti käyttäjän asetukset ja pulmavastaukset, mikä tekee siitä erittäin turhauttavan kokemuksen, jos et pysty suorittamaan perjantain salajuomaa yhdellä istumalla.
Mikään tapa pysäyttää automaattinen pyöritys ei ole ärsyttävää - makuulla ei ole mahdollista pitää sitä muotokuvatilassa. Ei pimeää tilaa/teemaa yökäyttöön. Se on myös buginen. Ei näytä, mitkä ristisanatehtävät olet aloittanut.
Ilmainen vain pari viikkoa
Se sanoo kirjaimellisesti sovelluksen kuvauksessa ja kuvissa, että ILMAISIA pulmia on päivittäin, ja sitten minulle tulee tilauspyyntö. Kuinka voit sanoa sen, kun se on suoraa valhetta? Ne ovat ilmaisia kahden viikon ajan, sitten 39 puntaa. Kuten joku muu on sanonut, maksaisin mielelläni kohtuullisemman summan, mutta tämä on naurettavaa ja ovelaa.Ellei huoltaja aio lopettaa päivittäisten palapelien tarjoamista ilmaiseksi, en näe mitään syytä haluta tätä sovellusta. Etenkin aikaisempiin pulmatehtäviin navigointi ei ole mahdollista muulla kuin kalenterinäkymän selailulla. Mitä haittaa olisi palata esimerkiksi nopeaan ristisanatehtävään vuodelta 2005. Sudokut eivät vastaa niitä, jotka julkaistaan päivittäin verkkosivustolla
Varsinaiset ristisanatehtävät ja sudokut ovat mahtavia, ja navigointi ja käyttöliittymä toimivat hyvin ja ovat kauniisti suunniteltuja. Yksi suuri ongelma on, että tietyt vaihtoehdot eivät pelasta, mikä on tuskaa. Joka kerta kun aloitat uuden ristisanatehtävän, annoit asettamaan asetukset, tai oletusarvot otetaan käyttöön.
roskat